pirmie ēdieni ar trifelēm truffleat

LuxurEat: itāļu izcilība pasaulē

Karjeru privātajā bankā, pirms pāriet uz kvalitatīvu itāļu ēdienu. Roberto Ugolini, pēc 25 Āzijā pavadītiem gadiem atgriežas Romā ar precīzu projektu: padarīt itāļu izcilību pieejamu visai pasaulei ar novatorisku gardēžu piedāvājumu katalogu.

Ugolini, zīmols, kas ir sinonīms izcilībai pasaules gastronomijā…

Ražots Itālijā ir mūsu DNS. Tas ir tas, kas liek mums lepoties šajā pasaulē.

Roberto Ugolini

Es sāku pirms 14 gadiem, importējot Made in Italy Āzijā, un, runājot par Made in Italy pārtikas un vīna kontekstā, es domāju darbību, kas vērsta uz kvalitāti, izcilību, vērtībām un garšām.

Diemžēl, dodoties uz ārzemēm, daudzi cilvēki runā par itālieti, taču profesionalitāte ir cita lieta. Āzijas pieredzi raksturoja izaugsmes un liela gandarījuma brīži līdz Covid ierašanās brīdim, kas neizbēgami pārtrauca šo tendenci un lika man "pārdomāt" Itāliju. Mans raksturs vienmēr ir licis domāt, ka negatīvās epizodes kalpo kā stimuls jaunu ideju ģenerēšanai, un arī šajā gadījumā tas notika šādi. Tāpēc es mainīju savu skatījumu un izveidoju zīmolu, kura mērķis ir domāt, projektēt un ražot Itālijā, lai pārdotu ārzemēs, arī pateicoties manu dēlu Džordžo un Viljama sadarbībai, kuri jau ir iesaistīti un darbojas dažādos tirgos visā pasaulē. Mēs runājam par produkciju, kuras pamatā ir izsmalcinātība, seno garšu no jauna atklāšana, mūsu ēdiena vērtības un mūsu izcelsme, piebilstot, ka radošuma pieskāriens, kas spēj piešķirt vēl lielāku pievilcību izejvielai, kas jau pati par sevi ir ļoti vērtīga. . "Ugolini” ir mūsu jaunais zīmols, viegli lietojams nosaukums, kas patērētājam tagad tiek uztverts kā sinonīms kvalitātei un mūsu partneriem – uzticamībai.

Daudzus gadus ārzemēs, bet ar itāļu dvēseli vienmēr priekšplānā.

Es pilnībā piekrītu šim apgalvojumam. Nav pārsteidzoši, ka 25 gadi, atrodoties prom no savas pilsētas, nav likuši man zaudēt savu spēcīgo romiešu akcentu. Esmu ļoti lepns par to, ka nekad neesmu ļāvis patērētājam likt man aizmirst manu izcelsmi vai mainīt biznesa koncepciju. Es paliku itālis līdz sirds dziļumiem, lepojos ar to, ka biju pirmais, kas ievedu “pinsa romana” Āzijā, kā arī par to, ka esmu licis saviem klientiem saprast vārda “trifele” nozīmi. Vārds, kas līdz tam liecināja par kaut ko līdzīgu kartupelim. . Šobrīd Āzijā ir 15 uzņēmumi, kas importē trifeles, bet lai piešķirtu prestižu šim produktam un uzņēmumam pilsētas, viena no Itālijas izcilībām, bija apakšā parakstījusies. Un ar lielu lepnumu.

Tagad atpakaļ Itālijā, ar kādiem projektiem?

Šodien es esmu mazāk jauns nekā pirms 25 gadiem, un es plānoju palikt savā valstī, izmantojot visu pieredzi, kas iegūta šajos 25 darbības gados. Visi mūsu produkti tagad ir izvietoti zem viena zīmola "LuxurEat" - saknes, kas skaidri deklarē mērķi padarīt mūsu izcilības pieejamas visai pasaulei, pirmkārt, trifeles un kaviāru, arī tāpēc, ka ne visi zina, ka Itālija ir otrā. lielākais kaviāra ražotājs pasaulē. Katalogs, kas sastāv no gardēžu priekšlikumiem, kas parāda mūsu novatorisko garu. Jau šobrīd varu paziņot par gaidāmo inovatīvo produktu iznākšanu, piemēram, kaviāra eļļa un sāls, kas ir īsts jaunums gardēžu pasaulei, turklāt produkti, kas tiks sertificēti Slow Food, un, visbeidzot, bet ne mazāk svarīgi, gaidāmā kataloga prezentācija. veltīta produktiem kosher.

Roberto, kas tev ir Made in Italy?

Tā ir mūsu DNS. Tas ir tas, kas liek mums lepoties šajā pasaulē. Maza valsts, kuru ārzemēs uztver kā lielu. Bieži vien vairāk ārzemēs nekā pie mums. Ražots Itālijā, īpaši pārtikas nozarē, ir inovācija un ģenialitāte, divi faktori, kas vislabāk izpaužas nepārtrauktos meklējumos, lai jau izcilus produktus pārveidotu vēl labākos produktos.

Intervija sagatavota Unikāls žurnāls

Līdzīgi raksti