Panoramica

Mūsu atmaksas un atgriešanas politika ir spēkā 14 dienas. Ja kopš pirkuma ir pagājušas 14 dienas, mēs nevaram piedāvāt pilnu naudas atmaksu vai apmaiņu.

Lai veiktu atgriešanu, precei jābūt nelietotai un tādā pašā stāvoklī, kādā tā tika saņemta. Tam jābūt arī oriģinālajā iepakojumā.

Dažāda veida preces nevar atgriezt. Produktus, kas ātri bojājas, piemēram, pārtiku un svaigas trifeles, nevar atmaksāt.

Lai pabeigtu atgriešanu, ir nepieciešama bojāto preču fotogrāfija.

Atlīdzība

Kad jūsu atgriešana būs saņemta un pārbaudīta, mēs nosūtīsim jums e-pastu, lai informētu, ka esam saņēmuši jūsu atgriezto preci. Mēs arī informēsim jūs, ja jūsu atmaksa ir apstiprināta vai noraidīta.

Ja tas tiks apstiprināts, jūsu atmaksa tiks apstrādāta un dažu dienu laikā jūsu kredītkartei vai sākotnējam maksājuma veidam tiks automātiski piemērots kredīts.

Novēlota vai trūkstoša atmaksa

Ja joprojām neesat saņēmis atmaksu, vispirms vēlreiz pārbaudiet savu bankas kontu.

Pēc tam sazinieties ar savu kredītkartes izsniedzēju: var paiet zināms laiks, līdz atmaksa tiks oficiāli nosūtīta.

Pēc tam sazinieties ar savu banku. Bieži vien pirms atmaksas nosūtīšanas paiet zināms apstrādes laiks.

Ja esat to visu izdarījis un joprojām neesat saņēmis atmaksu, sazinieties ar mums pa e-pastu info@luxureat.com.

Preces pārdošanai

Izpārdošanas preces tiks atmaksātas ar pārdošanas cenu.

Aizstāšana

Mēs nomainām preces tikai tad, ja tās ir bojātas vai bojātas. Ja vēlaties apmainīt preci pret citu tāda paša veida preci, lūdzu, rakstiet uz e-pastu info@luxureat.com un nosūtiet preci uz: TrufflEat SRL, Via Muzio Clementi 11 A, 00193 Roma, Itālija.

Atgriešanas piegāde

Lai atgrieztu preci, tā jānosūta uz: TrufflEat SRL, Via Muzio Clementi 11 A, 00193 Roma, Itālija.

Preces atgriešanas piegādes izmaksas sedz lietotājs. Piegādes izmaksas nav atmaksājamas. Ja tiek saņemta atmaksa, atgriešanas pasta izdevumi tiks atskaitīti no atmaksas.

Atkarībā no jūsu dzīvesvietas laiks, kas nepieciešams, lai saņemtu aizstājējproduktu, var atšķirties.

Ja atgriežat dārgākas preces, iesakām izmantot izsekojamu piegādes pakalpojumu vai iegādāties piegādes apdrošināšanu. Mēs negarantējam, ka saņemsiet atgriezto preci.

Vai jums nepieciešama palīdzība?

Sazinieties ar mums plkst info@luxureat.com uz jautājumiem par atmaksu un atgriešanu.